Ce am mai făcut în ultimul timp?

Nimic foarte deștept, dar cum am blog cică trebuie să și scriu ceva pe el, nu? Bine, nu că altfel mi-aș dezamăgi ăla unu cititor :). Așadar, cu liniunță una sub alta principalele anunțuri:

– Am fost la balet pe gheață. Super spectacol, păcat de atmosferă. Prima reprezentație a fost amânată din cauză că s-au vândut prea puține bilete și din păcate nici la a doua sala nu a fost umplută. M-am simțit puțin over-dressed pentru Sala Olimpia, mai ales că mi-am lăsat acasă blugii și pantofii de alergat și nici nu mi-am ținut căciula și geaca în cap tot spectacolul ca restul persoanelor normale din sală.

– Am fost la 3 zile de naștere în ultima lună si am avut ocazia să evaluez două restaurante binecunoscute din Timișoara: Casa bunicii 2 și Casa del Sole-Sky Restaurant. La Casa Bunicii chiar am facut lobby pentru alegerea locației și din păcate a cam dezamăgit. Serviriea a durat cam mult (eram 7 persoane) și în momentul în care am primit preparatele porțiile erau cam mici și mâncarea cam rece. Trebuie însă specificat că restaurantul era arhiplin, așa că am avut și noi înțelegere (mai ales că aveam timp suficient). La a doua locație lucrurile au stat diferit: servire ireproșabila, chelnerii stăteau geană pe noi să nu ni se termine băutura din pahare și am primit niște mini-gustări din parte casei pană am primit mâncarea. Bineînteles, prețurile sunt pe măsura calitații, așa că nu consider ca e alegere convenabilă pentru toată lumea.

– Am terminat Cea mai frumoasă carte din lume, primită cadou de Craciun. Povestirile sunt ca un pansament pentru suflet, așa că o recomand cu căldură în zilele în care aveți chef de o mică deconectare.

– Am cărat o grămadă de lume la cinema să vedem Les Misérables. Filmul trebuie clar văzut, indiferent ce păreri am avea despre musicals sau ecranizările romanelor celebre la Hollywood. Mie personal mi-a plăcut și am rămas puțin ancorată în atmosfera filmului, așadar merită vizionarea.

– M-am uitat la toate filmele nominalizate la Ocar anul acesta împreună cu jumătatea mea mai bună. Favoritele mele ramân Seven Psychopaths și Argo, dar aștept cu interes preferințele juriului :).

Cam atât momentan că iar am scris cât un capitol din Ion. Să ne recitim cu bine!

2 thoughts on “Ce am mai făcut în ultimul timp?

Leave a Reply

