Ora de engleză

Câteodată mă simt din nou ca în liceu la actualul meu job. Mai exact, mă simt ca la ora de engleză. Am totul aici, profesorul cu simțul umorului bine dezvoltat, tipa care stie tot cu mâna permanent pe sus (ca să arate ce cuvinte noi a mai învățat ea la International House), colega de bancă care râde înfundat la comentariile mele sarcastice, colegul deștept care ne descrețeste frunțiile cu cate-o perlă intenționată.

Orele de reading se transpun în minute pierdute pe diverse site-uri unde citim și noi ceva știri (cu toate că nu mai interesează pe nimeni ce am înțeles noi din text), debate facem de fiecare data când țara se mai confundă cu o criză sau mai are loc vreo tragedie națională pe undeva, iar orele plictisitoare de grammar le retraiesc cu fiecare mail pe care îl închei cu Best Regards.

Din fericire, glumele au aceeași savoare și orice conflict se uită dupa un ceai pe terasă.
Sau cel puțin așa ne place să pastrăm aparențele. Jobul are mai multe semestre decât credeam eu în liceu.

Leave a Reply

